embedpano({
swf:"openAtStartdata/openAtStart.swf"
,target:"panoDIV"
,passQueryParameters:true
,wmode:"opaque"
,html5:"prefer"
});
Eddie wrote:Thank you very much for the help! I hope to do well! Another question: This example is made with Panotour Pro?
http://www.exposicionesmapfrearte.com/j ... rtual.html
Thank you!
Eddie
Eddie wrote:What format should I use to embed a video? .mp4, .flv?
Thank you!
Eddie
mediavets wrote:Eddie wrote:What format should I use to embed a video? .mp4, .flv?
Thank you!
Eddie
mp4 if you want it to work with HTML5.
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<!--[if !IE]><!-->
<script type="text/javascript" src="indexdata/lib/jquery-2.0.3.min.js"></script>
<!--<![endif]-->
<!--[if lte IE 8]>
<script type="text/javascript" src="indexdata/lib/jquery-1.10.2.min.js"></script>
<![endif]-->
<!--[if gt IE 8]>
<script type="text/javascript" src="indexdata/lib/jquery-2.0.3.min.js"></script>
<![endif]-->
<script type="text/javascript">
jQuery( document ).ready(function( jQuery ) {
var iframeTag = "";
if (/(iphone|ipod|ipad|android|iemobile|webos|fennec|blackberry|kindle|series60|playbook|opera\smini|opera\smobi|opera\stablet|symbianos|palmsource|palmos|blazer|windows\sce|windows\sphone|wp7|bolt|doris|dorothy|gobrowser|iris|maemo|minimo|netfront|semc-browser|skyfire|teashark|teleca|uzardweb|avantgo|docomo|kddi|ddipocket|polaris|eudoraweb|opwv|plink|plucker|pie|xiino|benq|playbook|bb|cricket|dell|bb10|nintendo|up.browser|playstation|tear|mib|obigo|midp|mobile|tablet)/.test(navigator.userAgent.toLowerCase())) {
//mobile/tablet url
iframeTag = '<iframe src="index_mobile.html" width="800" height="600" allowfullscreen></iframe>';
jQuery("#tourSelector").html(iframeTag);
}else{
//desktop url
iframeTag = '<iframe src="index_desktop.html" width="800" height="600" allowfullscreen></iframe>';
jQuery("#tourSelector").html(iframeTag);
}
});
</script>
</head>
<body>
<div id="tourSelector"></div>
</body>
</html>
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests