benji33 wrote:Perhaps a bug with beta 3. Beta 4 should be released today is it possible to check with this new version. Sorry for the inconvenience.
I add a report to verify this problem.
vincen wrote:Unhappy problem is still exacly the same, nothing changed with beta 4I resaved the preset from original project, then close PTP, reopen and create a new project from my preset and customs hotspots have half of their properties not avalaible
benji33 wrote:Seems fixed for next release. I report the bug again for validation.
vincen wrote:benji33 wrote:Seems fixed for next release. I report the bug again for validation.
hope it’ll be avalaible soon
bdd wrote:vincen wrote:J'ai fait et re-fait des tests avec la beta4.
Pour moi ce problème semble réglé dès cette version.
Est-ce que tu peux m'envoyer le fichier "kpp" de ton preset pour que l'on voit ce qu'il contient exactement.
Pour le trouver, utilise le menu "Edit/Open user directory", puis descend dans "presets/templates".
Si nous ne savons pas quels paramètres ne sont pas remontés, on ne va pas pouvoir corriger ton problème.
vincen wrote:bdd wrote:vincen wrote:J'ai fait et re-fait des tests avec la beta4.
Pour moi ce problème semble réglé dès cette version.
Est-ce que tu peux m'envoyer le fichier "kpp" de ton preset pour que l'on voit ce qu'il contient exactement.
Pour le trouver, utilise le menu "Edit/Open user directory", puis descend dans "presets/templates".
Si nous ne savons pas quels paramètres ne sont pas remontés, on ne va pas pouvoir corriger ton problème.
Voilà Gérald mon fichier kppPour info j’ai enregistré le preset en Béta 4 mais cela me change rien au problème
Merci
bdd wrote:Le probleme ne se pose que si l'action associée au spot est une action d'un plugin, et non une action globale.
Gérald
mediavets wrote:bdd wrote:Le probleme ne se pose que si l'action associée au spot est une action d'un plugin, et non une action globale.
Gérald
What does that mean?
bdd wrote:OK, je viens de reproduire le bug.
bdd wrote:Pour info, ton preset contient 5 styles de spots "identiques" : "Webcam xxx"
Leur seule difference est le parametre de leur action
Tu peux dans ce cas, faire un seul et unique style de spot, et parametrer différemment l'action de chacun des spots
bdd wrote:The bug seems to occur only on hotspot styles that call actions of plugins, not on hotspots styles that call global actions.
In Vincen case, its hotspot styles call the action "Display a website" of a "Website box" plugin.
Those actions are lost.
This is the bug.
Gérald
mediavets wrote:bdd wrote:The bug seems to occur only on hotspot styles that call actions of plugins, not on hotspots styles that call global actions.
In Vincen case, its hotspot styles call the action "Display a website" of a "Website box" plugin.
Those actions are lost.
This is the bug.
Gérald
So what is a 'global action'?
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests