AutopanoTour et Zoomify  

Partagez vos trucs et astuces ici ou demandez de l'aide sur Panotour / Panotour Pro !
Pas de rapport de bug (de quelque sorte) dans ce forum !
no avatar
Roumagnac
New member

AutopanoTour et Zoomify

by Roumagnac » Mon Feb 20, 2012 3:52 pm

Bonjour
pb : je souhaite intégrer dans ma visite virtuelle une image zoomable crée avec l'export Zoomify de PS4, en lien avec un hotspot.
J'ai quelques difficultés pour faire accepter la page HTML sous Panotour Pro.
l' aide liée aux hotspots précise bien que les pages HTML doivent être simples (?).
Y a t-il incompatibilité avec les images en Zoomify?
ou une technique spécifique?
D'avance, merci

Destiny
Moderator

by Destiny » Tue Feb 21, 2012 7:52 am

Hey... I do not understand French sorry, but I see the word Zoomify.. So I will share this with you.. The stitching needs a bit more attention...
It also needs a second hot spot over the statue under the window, its worth $6000... I will be creating a 3D interactive model window for that when you click on the icon... when I create it... its on the to-do-list... the urgent to-do-list... LOL..

http://www.destinyvirtualtours.com/AntiqueChineeseScreen/virtualtour.html

Destiny...
Primary School Teacher - Hobby Virtual Tours and 3D/360 Object/Product Photographer - Our aim is to create a 3D/360 Virtual Tour Shop/Store with links to 3D/360 degree products. My gear, VR Drive II - D90 - Nikon 10.5 fisheye - Nikon D800 with Nikon-Nikkor 14-24 - NOVOFLEX Magic Balance - Acratech GP Ball-head - Nodal Ninja 4 + RD-16 Rotor - Manfrotto 190CXPRO4 Carbon Fiber Tripod :) :)

Return to Utilisation Panotour et Panotour Pro 1.8