FATAL LICENSE ERROR?  

Partagez vos trucs et astuces ici ou demandez de l'aide sur Panotour / Panotour Pro !
Pas de rapport de bug (de quelque sorte) dans ce forum !
no avatar
cyrilou34
New member

Topic author
Liked in: 0 post
Info

FATAL LICENSE ERROR?

by cyrilou34 » Wed Jun 08, 2011 8:50 pm

Bonjour,

J'ai un petit problème, quand j'importe ma visite virtuelle panatour sur mon site, j'ai un message qui me dit " FATAL LICENSE ERROR"
Que ce que ca veux dire? Je vous jure, je bien acheter la licence.
Merci pour vos conseils.
Cyril

no avatar
mediavets
Moderator

Liked in: 130 posts
Info

by mediavets » Wed Jun 08, 2011 11:27 pm

What version of Panotpour or Panotour Pro did you use to create the tour, and on which operating system?

Are you creating and uploading a 'mobile compatible' tour?

Did you use the generic HTML template when creating the tour?

Did you choose to embed the data?

Did you chose to embed the XML?

Did you output the tour to a new folder/directory and then upload all the files and folders/directories created when building the tour, mainatining their relative structure, to your Web server?

With which browser and on which operating system were you attempting to view the online tour when you got that error message?

Can you provide the URL for the tour that generates the error message?
Last edited by mediavets on Wed Jun 08, 2011 11:28 pm, edited 1 time in total.
Andrew Stephens
Many different Nodal Ninja and Agnos pano heads. Merlin/Panogear mount with Papywizard on Nokia Internet tablets.
Nikon D5100 and D40, Sigma 8mm f3.5 FE, Nikon 10.5mm FE, 35mm, 50mm, 18-55mm, 70-210mm. Promote control.

no avatar
giraf
New member

Liked in: 0 post
Info

by giraf » Fri Jun 17, 2011 8:59 pm

Bonjour,

J'essaie d'intégrer une visite virtuelle que l'on m'a donnée, semble-t-il réalisée avec une version Pro enregistrée. Cela marche en local mais pas en ligne: j'ai le même message Fatal: License error. J'ai voulu essayer de refaire un test de visite virtuelle avec la version "évaluation" de panotur et même message d'erreur. J'ai utilisé le "generic.html"... ???
Première question est-ce que l'on peut diffusé sur le web une visite réalisée avec la version d'évaluation de panotour ?

2ème question est-ce que qqun connait une solution pour ce message d'erreur autre que celles évoqués dans le forum ?

Merci d'avance !

Giraf
Last edited by giraf on Fri Jun 17, 2011 9:00 pm, edited 1 time in total.